تازه های اخبار تازه های اخبار

تقدیر از 80 پزشک و داروساز در مدیریت شعب استان خراسان جنوبی :

به پاس همراهی و ایجاد رابطه ای پایدار از 80 مشتری پزشکی که بیشترین تعامل را با بانک داشته اند تقدیر و تشکر شد . همچنین به بهانه بزرگداشت روز پزشک و داروساز با مراجعه به داروخانه ها و مطب پزشکان ضمن تبریک و اهدای شاخه گل معرفی خدمات انجام شد
به پاس همراهی و ایجاد رابطه ای پایدار از 80 مشتری پزشکی که بیشترین تعامل را با بانک داشته اند تقدیر و تشکر شد . همچنین به بهانه بزرگداشت روز پزشک و داروساز با مراجعه به داروخانه ها و مطب پزشکان ضمن تبریک و اهدای شاخه گل معرفی خدمات انجام شد . محمد رضا جعفری معاون مدیریت خراسان جنوبی با تاکید بر مشتری مداری بیان داشت : به منظور نگه داشت مشتری ، ارزش گذاری و تقدیر از همراهی ایشان پس از هدیه ای ، با حضور در دفتر کار ایشان از پزشکان تقدیر به عمل آمده از همراهی ایشان با مجموعه تقدیر شد . وی با اشاره به بازار رقابتی بیان داشت : با توجه به وجود موسسات و بانکهای مختلف که خدمات مشابه ای عرضه می کنند سازمانی موفق است که مشتری مدار باشد و رویه و روحیه مشتری مداری را به تمامی کارکنان تسری دهد . وی در خصوص لزوم تعامل با مشتریان بیان داشت : شعب بایستی با تقسیم بندی مشتریان پیگیر امور مشتریان ارزشمند خود به صورت خاص باشند و لحظه به لحظه مشتریان برتر رصد شده و در راستای وفادارسازی بیش از بیش تلاش نمایند . وی گفت : در تقدیر از مشتریان برتر به دنبال ایجاد تعاملی سازنده ، دو سویه و اثر بخش هستیم ، تعاملی که جهتی رو به رشد داشته و اهداف مدیریت و بانک محقق شود.
آخرین بروزرسانی 1394/11/19