تازه های اخبار تازه های اخبار

جشن 2000میلیاردی

جشن 2000میلیاردی و رشد 21 درصدی منابع در پایان تیر ماه مدیریت شعب خراسان جنوبی :

به منظور تقدیر از تلاش همکاران ستاد و شعب در راستای تحقق هدف 2000 میلیاردی منابع مدیریت شعب استان خراسان جنوبی جشنی با حضور مدیران مدیریت ، همکاران بازنشسته ، همکاران ستاد و شعب در سالن آمفی تاتر برگزار گردید
به منظور تقدیر از تلاش همکاران ستاد و شعب در راستای تحقق هدف 2000 میلیاردی منابع مدیریت شعب استان خراسان جنوبی جشنی با حضور مدیران مدیریت ، همکاران بازنشسته ، همکاران ستاد و شعب در سالن آمفی تاتر برگزار گردید . در این جشن با شکوه حسن خطیب زاده مدیر شعب استان ضمن تبریک تحقق هدف تعیین شده بیان داشت : خواستیم و توانستیم . شما با تحقق هدف تعیین شده فراتر از انتظارات ظاهر شدید و نشان دادید که خواستن به تنهایی رمز پیروزی نیست بلکه خواستن با برنامه ریزی و پیگیری در تحقق اهداف موثر می باشد . خطیب زاده در ادامه افزود : همه با هم تلاش نمودیم فضایی مطلوب برای مشتریان فراهم آوریم و با اعتماد سازی و تعامل دوسویه مدیران عالی بانک را سرافراز نماییم . تلاش کردیم با ایجاد شرایط و بستر مناسب و تقویت تفکری مشتری مدارانه در میان همکاران مشتری مداری را اعتلا بخشیده نیاز های مشتریان را شناسایی و انتظارات سپرده گذاران را بیش از پیش برآورده سازیم . مدیر شعب استان در ادامه گفت : وجود همدلی و محبت و تعامل در بین همکاران مدیریت و شعب اولین شرط موفقیت دررسیدن به اهداف است ، با کسب رتبه های اول و دوم ارزیابی عملکرد طی سال گذشته در میان تمامی مدیریهای کشور نشان دادیم مسیری که در پیش گرفته ایم مسیر و راهی درست بوده که بایستی استمرار یابد . وی در ادامه گفت : شروع تغییر از تفکر ما آغاز می شود و تسری آن به همکاران پایه گذار حرکتی انقلابی و پور شور است که باید ضمن قبول تغییر درخود ، زمینه رابرای رشد و شکوفایی وتغییر در همکاران فراهم نماییم ... ما تلاش نمودیم و نتیجه موجود حاصل تغییر رو به رشد ماست . خطیب زاده مدیر شعب . با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و نهادینه نمودن بازاریابی افزود : یکی از آفتهای مهمی که ممکن است دربین همکاران رواج پیداکرده باشد این است که مزیتهای موجود دربانک را با وجود تعدیل نرخ سپرده ها در تمامی بانکها کم اهمیت دانسته و با توجه و درمقایسه با سایر رقبا خودرا ضعیف می دانند و انگیزه ای برای بازاریابی و حرکت دراین زمینه ندارند که بایستی در خصوص فرهنگ سازی و ایجاد خودباوری با تکیه بر نقات قوت ، تلاش بیشتری نموده و وفاق و همدلی را افزون نماییم ... وفاقی که بدون تردید سکاندار کسب موفقیتهای آینده این مدیریت خواهد بود . وی ضمن تشکر از همکاران به پاس مشتری مداری بیان داشت : همان گونه که ارباب رجوع غیر از مشتری است و به مشتریان بانک نباید از منظر ارباب رجوع نگاه کنیم چون ارباب رجوع مجبور است برای رفع مشکل اداری خود به یک سازمان مراجعه کند ولی دربانک ما به مشتری باید به عنوان تاج سر و کسی که بقا ما به او وابسته است نگاه کنیم . در ادامه محمد رضا جعفری معاون مدیریت با حضور در جایگاه به ارایه گزارشی از شعب موفق پرداخت . وی از شعب مرکزی قاین ، فردوس ، نهبندان ، طالقانی ، زعفرانیه و امام خمینی و همچنین مدرس بیرجند به عنوان شعب موفق و پیشرو در تجهیز منابع یاد نمود و از شعب سربیشه و آزادگان به عنوان شعب موفق در زمینه وصول اقساط معوق نام برد . ایشان از شعب معلم و طبس نیز به عنوان شعب موفق در عرصه صدور ضمانتنامه و بانکداری مجازی اسم برده از شعبه سرایان نیز به خاطر تلاش و روال رو به رشد تشکر نمود . در این جلسه از مدرسین و برگزیدگان آزمون سنجش شغلی سال 93 و همچنین تیم والیبال مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آمد . اجرای موسیقی سنتی و برنامه شعبده بازی بر رونق جشن 2000میلیاردی منابع افزود و موجبات شادی همکاران را فراهم آورد . برش کیک 2000میلیاردی ، گرفتن عکس یادگاری همکاران و ضیافت شام حسن ختام جشن بود.
آخرین بروزرسانی 1394/11/19