- تشکیل ستاد صیانت از حریم و امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی
- چاپ بروشورهای راهنمای هیات بانکی و در دسترس قراردادن مشتریان
- در اختیار قراردادن فرم های نظرسنجی از مشتریان در واحدهای بانک
- نصب صندوق شکایات و پیشنهادات در واحدهای بانک
- راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات در دیدارگاه الکترونیکی
- امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیرعامل بانک از طریق دیدارگاه الکترونیکی
- امکان برقراری ارتباط با مرکز توسط شهروندان با شماره تلفن 1830 و طرح سوالات خود
- دسترسی شهروندان به آیین نامه ها ، رویه ها ، محاسبات و هزینه ها در دیدارگاه الکترونیکی
- دسترسی به تالار گفتگو و طرح سوالات شهروندان و دریافت پاسخ از طریق دیدارگاه الکترونیکی
- ارسال پیامک در خصوص تراکنش های حسابهای مشتریان
- اطلاع رسانی به گیرندگان تسهیلات چند روز مانده به سررسید اقساط از طریق پیامک
- اخذ صورتحساب از طریق دستگاه های نمابر ، گوشی همراه و اینترنت

تاریخ ویرایش1396/1/27- 9:44